RaveSkunkan

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Melinda - 6 februari 2011 23:21

 

Spegel spegel?


Jag känner inte igen personen som jag ser i spegeln. Vem är hon? Varför kollar hon med så stora ögon på mig? :/ Jag ser mig i spegeln nästa varje dag, och varje gång så är det ett par blåa ögon som tittar tillbaka. Jag känner inte personen i spegeln. Vem är hon, hon som ser ut som jag på nått vis men ändå inte. Hon som pratar och rör sig med min kropp och mun. Hon som kramar mina vänner men det är inte jag, eller? Lever som det var någon annan som styrde mug ibland.


Sitter ofta på bussen och bara kollar på folk. Vissa känner jag igen och vissa är främlingar. Har börjat undvika busar och tåg för jag har börjat tappat tron för folk. Folk man förr litade på och alltid sett upp till börjar skrämma mig och lögner dyker upp. Jag undrar om det är jag eller personen som är främlingen. Vi ses varje dag men du förändras så. Du är inte den jag har känt genom alla dessa år. Så vem är du? Vem är du som säger massa saker och undviker saningen om vissa saker? Vem är du? Vem är jag?


Spegel spegel på väggen där, säg vem denna flicka och person är?

Presentation


RaveSkunkan - för att jag är jag och ingen annan! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards