RaveSkunkan

Alla inlägg under januari 2011

Av Melinda - 14 januari 2011 21:26

Har fått manus och börjat träna och planera klädser/ smink. Massa att öva och tänka på! Kommer bli så jävla bäst!!! 10/3 är premiären!! OMG! :D



Puss från "Buffy"

Av Melinda - 7 januari 2011 14:26

  


Bara kom på att jag saknar min mkt speciella hamster Panda Jr <3


Min lilla bebis som inte förstod varför han skulle vara i bur.


Nästan varje dag så hittade jag honom på rymmen utanför hans bur.

Och en morgon när jag vaknade så sov han bredvid mig  på kudden.


Ingen av mina då två hundar hade ens lagt märka till han.  


När jag o mina två kompisar Ida och Veronica åkte till Arvika så bestämde jag mig bara hux flux att köpa en hamster. Så vi gick in på djuraffären mitt emot Charlies. Jag kollade på en vanlig guldhamster så började denna lilla saken klättra och göra allt för att jag skulle lägga märke till han. Så jag frågade om jag fick kolla på han och han var blyg när han kom i min famn. Men det blev han och konstigt nog så va han dyrare än dom vanliga. Men jag fick min lilla bebis i en kartong och la  han innanför jackan för det var ju ändå början av December och kallt. Så gick vi till tågstationen och väntade på tåget hem. Och jag tog upp min lilla bebis på tåget och det var kärlek. Jag trodde det var en tjej för det sa dom åt mig på affären. Så jag kallade honom för Miss Panda Jr.


Sen någon månad senare så fick han konstiga "knölar" under pälsen så jag bad mamma kolla och hon sa "Detta är ju en hane!" jag bara "Okeej, där rök mina bebis planer." Men han var ändå lika underbar och jag kallade honom "Jackass hamster" för han brukade klättra högst upp i sin bur och sätta sig i taket o hålla fast sig sen bara släppa så det blev världens duns och sågspånet yrde. Sen reste han sig och gick vidare.


Han var mycket speciell och en underbar liten skit som jag saknar. Han har i alla fall fått haft ett bra liv för han har varit min sen jag köpte han och han har bott hos mig tills han dog <3  



Må du vila i frid min älskling kommer alltid minnas dig <3    

Av Melinda - 7 januari 2011 13:38

   Hey! Imorgon (Lördag) ska jag ÄNTLIGEN få krama denna galna bruden igen! Känns som det va förra året vi sågs sist ;) <3 Ska bli skoj!


Ska försöka övertala Yosie till att ses så ska jag nog ha cyberlox igen ;) Jag är så sjuuuukt het i mina cyberlox ;) Funderar på att köpa rosa också, kanske bara ha rosa och svart? Hm, tål att tänkas på ;) Vad tycker ni?  Rosa o svart eller gröna,svarta o rosa? Hm..


Ska nog till Malmö den 16 April ;) Wiiiiiiiiie!!!! Träffa Pontus igen vore UNDERBART :'D Och så ska vi på bio i Helsingborg o boka en hångelsoffa ;) Grr ;)


Ska nog packa lite så jag kan mysa med Teo (min hund) resten av dagen <3 



Herrå ;D



   Ps! Älskar mina lösögonfransar! ;)<3   Teo var julfin <3

Av Melinda - 6 januari 2011 17:22


Jag börjar bli riktigt dålig på att uppdatera min blogg. Sry! Liten uppdatering får ni nu ;)


Jag har fått huvudrollen i min klass musikal! Okej vampyr brud är jag! MOHAHA! ;'D 


Fått en underbar FANTASTISK ny mobil, HTC Z <3


Färgat håret rosa igen ;) <3


Börjat städa mitt rum! ;D


Börjat träna x)


Töjt öronen till 6mm på båda sidorna! Rosa tunnlar som snart byts ut till gröna! :)


Bara en piercing kvar i läppen. Ska snart köpa grön ring o ha i :)


Börjat umgås mera med min klass.


Träffat Texas mer ofta. <3


Påbörjat tankar på min tredje tatuering. (Y)


Börjat komma i tid till skolan ;D


Varit på Birka kryssning med Kim,Johanna,Emelie, Amalia + kims lilla syster,hennes kompis o Emelies kille :)


Börjat umgås med med syster o hennes barn :)


Varit på road tripp och hälsat på Milla i Sthlm och sen hälsat på Pontus nere i Skåne :)


Jag o Pontus va på bio och hon som vi boka biljetter hos bara "Hångelsoffan eller?" Vi bara "va?" Sen bara nej vanliga plaster tack x)


och min underbart snälla kusin Jacob har gift sig :D   Bröllopet <3   Pontus o jag <3

Jag o Milla på hellströms <3   

Min nya mobil <3



Sen en massa mer som ni inte vill veta ;)



PussOkram Pinky



 

Presentation


RaveSkunkan - för att jag är jag och ingen annan! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards