RaveSkunkan

Alla inlägg under september 2010

Av Melinda - 26 september 2010 21:50

Pratat med min "bror" Rille 1½ timme, vi satt o prata om allt från himmel och jord :) Har städat o camat med Pontus oxå typ hela dagen (: Sen baka jag hallongrottor och en sockerkaka (: Ska diska lite nu och sen ska ja ut med hundarna en sista gång innan ja ska sova :)



   Dagens låt : Promoe - ge oss Sverige tillbaka <3



God natt

Av Melinda - 23 september 2010 21:28

Jag är trött på ALLA som hela tiden påpekar o påminer mig om mitt misstag ex pojkvän. Jag vet att vi var ihop i två månader. Men nu och sen LÄNGE har det varit slut och jag har verkligen gått vidare men tydligen måste jag hela tiden uppdeteras om ALLT han gör och med VEM han är med.. Jag bryr mig inte om va fan han gör?! Snälla rara sluta påminna mig hela tiden. Han lever sitt liv och jag lever ett mkt bättre liv nu tillsammans med mina vänner och familj.


Det gör mig irriterad att ni hela tiden påminner mig.. 

Av Melinda - 21 september 2010 23:52

 
Jag lever i ett lyckorus.. Jag ler mot folk jag inte gillar och ler mot folk jag gillar. Jag kramar dig fast jag ogllar dig? Jag säger att jag saknar dig fast gör jag det? Jag säger att du är söt, är du verkligen det? Det enda jag vet är att jag inte orkar vara ovän med folk. Och även om vi bara känt varandra sen i somras så har vi ett speciellt band? Du ser mig och du verkar glad när vi ses. Detta började egentligen att handla om falska människor och att jag börjar bli en också sen hamna jag med att skriva om dig?

Jag vet inget längre... Allt är så komplicerat? =/

Av Melinda - 12 september 2010 11:17

Vad är riktig vänskap egentligen? Jag har några personer i mitt liv jag kallar ÄKTA vänner som jag berättar nästan allt för.. Men jag litade på en person som nu verkar göra allt för att försöka sänka mig o ta ifrån mig mina vänner.. Jag är så besviken på folk som kallar sig vänner och sen hugger än i ryggen.. Jag klarar inte av att spela falskspel och oärliga folk.. Som bara leker trevliga när man är med dom och sen bakom ryggen pratar så mycket skit.. Stå för vad man tycker istället för att vara falsk. Jag hoppas dom jag litar på inte sviker...               Några av de jag litar på<3

Av Melinda - 10 september 2010 23:22

Hämta ut mina tabletter o sen va det att vara med bla Jocke, Joel,Frida,Maja o Skoglund :'D


Jag, Robin o Maja prata om en viss väldigt omogen person.. Fattar inte vrf du har ändrats så till en sämre person som jag inte förstår mig på.. Jag saknar den gamla dig som alltid fanns där för mig o som INTE försöker sno dom ja tycker om... Vi kan ha samma vänner men orka att du ska strula med alla du ser... Vad händer?.... Ja saknar vänskapen...


Stackars Frida var jätte yr o svimm färdig så fick stödja henne! Min stackars bby! Blev så orolig för dig!! 

Träffa Jonte oxå o fråga efter "min dejt" ;D haha


Sen åkte Skoglund o Maja hem o jag var med världens UNDERBARASTE Fanny!!! :D<3 Ska vara med Fanny i morgon oxå för hon är underbar!! Verkligen en av de verkligen FÅ personer ja lägger i mitt hjärta o litar på<3


<3

Det var en trevlig dag!

O jag har förtids röstat oxå! Känner mig JÄTTE dukitig ;D

      (Gammla bilder men we like it!)


Av Melinda - 10 september 2010 10:03

 


Förlåt alla för mitt otroligt dåliga humör igår. Men har haft kontant huvudvärk sen krocken förra Fredagen + att ja knappt fått sova pga det... Jag är inte sur på ER bara på sjukhus o har sån jävla fobi så trodde jag skulle dö.. Har haft fet ångest igår när jag kom hem så satt bara o skaka o kunde inte andas.. Jag blir överkänslig när ja inte fått sova + är hungrig..


Det värsta var igår när dom kom in på akuten med en 5-6årig kille som ramlat ner från ett träd.. Han va blodig överallt o stackarn bara grät... Tänkte på mina syskonbarn o hur mkt jag älskar dom o aldrig vill förlora min familj.. För i slutet är det endå alltid familjen som finns för en.... Och jag kom o tänka på mina hundar som är borta.. Piggi o Gracias.. Jag kan inte låta bli att känna att jag övergav dom...


Iaf förlåt iaf till alla som fick smaka på mitt dåliga humör.. <3 

Av Melinda - 9 september 2010 09:55



JAG TYCKER HAN ÄR JÄTTE DUKTIG!!!!!!! :D<3

Av Melinda - 7 september 2010 21:06

  Snart ska ja beställa Rosa cyberlox oxå :D



Förlåt att ja inte har uppdaterat min blogg så mkt på sista tiden men jag har ett LIV ;D haha!


Ska bättra mig =)<3

Ovido - Quiz & Flashcards