RaveSkunkan

Direktlänk till inlägg 9 januari 2013

Är en lycklig tjej! :D

Av Melinda - 9 januari 2013 15:22

Hej hopp, har haft världens mysigaste jul och nyår. Och i Torsdags kom mina älskade syskonbarn och hälsade på med min syster och hennes pojkvän. Har bara haft massa mys med barnen och är så otoligt glad att dom finns i mitt liv <3


Och snart bor jag ensam i en 51kvm lägenhet i Arvika! Ska bli jätte skoj att bo själv och få starta ett nytt liv och möblera lägenheten som jag vill! Flyttar in första Februari! Woho :D

 

Har massa planer för min lägenhet och det kommer bli så mysigt och samtidigt skrämande att inte ha en mamma som gör frukost åt mig, men jag kan ju alltid ringa och be att hon kommer och gör frukost! ;) Nerrå, jag ska klara mig fint fint och Texas har lovat att hjälpa mig få i ordning och hon och hennes pojkvän ska hjälpa mig köra saker till lägenheten från mamma. Det kommer bli jätte bra och skoj! :D

 

 

Lägger upp några bilder på barnen och två bilder som är planytan för lägenheten och gångavtånd till Texas! :)

 

Pussokram

 

                   




 
 
K

K

25 januari 2013 08:47

Kära lyckliga tjej!
Är du lycklig, är jag lycklig. Fast jag måste tala om en sak för dig: när man är över 21 år och har egen lägenhet, då blir man inte bjuden på frukost av sin mor utan modern planerar att komma till dig si så där varannan dag på lunch som du bjuder henne på ;) :P
Kram
Mamma <3

http://tjockisensvardag.bloggplatsen.se

Melinda

27 januari 2013 02:49

Haha, det var värt ett försök iaf! ;) Ja, när jag fått ordning så tänkte jag bjuda dig,Anders,pappa o Pehr på lunch nån gång :-)

Pok Melinda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 16 december 2012 13:07


Hej hopp, är och hälsar på pappa några dagar som nu har flyttat till en liten håla innan Hagfors. Är väll rätt mysigt här, kunna se hästarna från köksfönstret och se dom ha fnatt i snön är mys <3 Vi har väll inte gjort så mycket, har städat l...

Av Melinda - 9 december 2012 15:56


    Hej hopp!   Mit ex ska detta handla om, säger inte vem han är för orkar inte va sån! ;D   Iaf vi blev väll ihop för ett år sen efter en gemensam kompis födelsedags fest så började vi umgås mera när jag var i samma stad och hälsade på...

Av Melinda - 9 december 2012 00:20


Hej hopp  Hej hopp igen alla bloggers och haters ute i världen! ;) Har inte varit så aktiv men tänkte testa att bli mer aktiv här och nu! :DHänder inte mycket just nu, flyttat tillbaka till Charlottenberg, gjort en ny piercing och rakat av mig allt...

Av Melinda - 13 maj 2012 22:12


    Hej, jag kan inte sluta tänka på en person jag nyligen mött.. Denna personen är i mina tankar hela tiden och jag kan inte sluta tänka på allt vi pratat om och gjort.  Haha, känns helt knäppt att känna såhär för nån efter kort tid. Ha...

Av Melinda - 9 maj 2012 13:33

Jao vad ska man säga... Misslyckad dag... Blä.. Trött och besviken.. Fick inte rollen som estetläreren fick rollen som sur lärare istället..     Men men man får väll ta det man får :) ...

Presentation


RaveSkunkan - för att jag är jag och ingen annan! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards