RaveSkunkan

Direktlänk till inlägg 16 december 2012

Hälsar på i skogen i Hagfors.

Av Melinda - 16 december 2012 13:07

Hej hopp, är och hälsar på pappa några dagar som nu har flyttat till en liten håla innan Hagfors. Är väll rätt mysigt här, kunna se hästarna från köksfönstret och se dom ha fnatt i snön är mys <3


Vi har väll inte gjort så mycket, har städat lite och jag ska göra julgodis sen ;) Mest myst med min lilla bäbis Magic som är en vacker KING CHARLES SPANIEL hane som är black and ten! Han ligger och snarkar i mitt knä för det mesta eller är ute och springer i snön, men för det mesta så vill han vara där jag är hela tiden! :) Jag ska få en hamster av pappa så i morgon eller på Tisdag bär det av så jag får välja!  ;) Sitter och pratar minnen med min kusin, Linnéa också, haha galna saker vi gjort och ska göra! ;) Nu blir det mat och sen ut och rida i snön!




  Slänger in en video på Magic ;)

 

Puss o kram Melinda / RaveSkunkan
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 9 januari 2013 15:22

Hej hopp, har haft världens mysigaste jul och nyår. Och i Torsdags kom mina älskade syskonbarn och hälsade på med min syster och hennes pojkvän. Har bara haft massa mys med barnen och är så otoligt glad att dom finns i mitt liv <3   Och snart ...

Av Melinda - 9 december 2012 15:56


    Hej hopp!   Mit ex ska detta handla om, säger inte vem han är för orkar inte va sån! ;D   Iaf vi blev väll ihop för ett år sen efter en gemensam kompis födelsedags fest så började vi umgås mera när jag var i samma stad och hälsade på...

Av Melinda - 9 december 2012 00:20


Hej hopp  Hej hopp igen alla bloggers och haters ute i världen! ;) Har inte varit så aktiv men tänkte testa att bli mer aktiv här och nu! :DHänder inte mycket just nu, flyttat tillbaka till Charlottenberg, gjort en ny piercing och rakat av mig allt...

Av Melinda - 13 maj 2012 22:12


    Hej, jag kan inte sluta tänka på en person jag nyligen mött.. Denna personen är i mina tankar hela tiden och jag kan inte sluta tänka på allt vi pratat om och gjort.  Haha, känns helt knäppt att känna såhär för nån efter kort tid. Ha...

Av Melinda - 9 maj 2012 13:33

Jao vad ska man säga... Misslyckad dag... Blä.. Trött och besviken.. Fick inte rollen som estetläreren fick rollen som sur lärare istället..     Men men man får väll ta det man får :) ...

Presentation


RaveSkunkan - för att jag är jag och ingen annan! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards