RaveSkunkan

Alla inlägg under maj 2012

Av Melinda - 13 maj 2012 22:12

 


Hej, jag kan inte sluta tänka på en person jag nyligen mött..

Denna personen är i mina tankar hela tiden och jag kan inte sluta tänka på allt vi pratat om och gjort.

 Haha, känns helt knäppt att känna såhär för nån efter kort tid.

Haha, jag förstår inte hur personen kan va så underbart snäll och ändå prata med mig? ;) Haha, nej men jag hade skit kul personen i alla fall!

Måste göras om snart tycker ja! ;) hihi, vad ska jag göra nu, vad ska vi göra nu? ;)


Hm… I alla fall jag gillar denna personen och hoppas vi ses snart igen så vi kan diskutera vidare om livet!


Och jag älskar min bästavän, Texas tack för massa underbara helger! Och alla andra underbara vänner såklart! :) 



Pussokram bloggen och ni som orka läsa mitt babbel


Av Melinda - 9 maj 2012 13:33

Jao vad ska man säga... Misslyckad dag... Blä.. Trött och besviken.. Fick inte rollen som estetläreren fick rollen som sur lärare istället..



Men men man får väll ta det man får :)

Presentation


RaveSkunkan - för att jag är jag och ingen annan! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards