RaveSkunkan

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Melinda - 4 februari 2011 13:04

Fortfarande sjuk o verkar inte bli bättre. Skoj.. Not.. Är iaf trött på att sitta inne o göra inget så va med syster förut på stan en stund sen åkte hon hem o jag hem så ska vi ses sen i eftermiddag. Innan jag åker dit ska jag leka med Frida och kanske Ema :D<3



GÖR MIG FRISK?!


Iaf, vi diskutera olika snart o saker som borde vara förbjudet. Surströming! Hur FN kan man äta det? Det stinker o smakar blä xD Tycker jag är jätte bra, men folk röker/snusar och massa annat farligt och ohäslosamt så lät folk äta o göra vad dom vill? jaja, folk måste ju klaga och göra saker olagliga o så bara för att folk inte har nått liv. Jag klagar på saker, men till mina vänner och inte massmedia. Folk gör ju nästan vad som helst nu för tiden för att komma med i tv/tidning/radio. Man kan ju bli känd för det mesta i dagens läge.


Aja, nu ska jag ta alvedon och apelsin juice. Vitaminer ska ju alltid hjälpa förkylning? :D Heja mig!




PussoKram




  Inte skulle jag klaga om ja fick porr med i flingorna ;)

Presentation


RaveSkunkan - för att jag är jag och ingen annan! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards