RaveSkunkan

Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

R.I.P

Av Melinda - 17 maj 2010 21:36

Går inte att lägga in bilder >.<


Men R.I.P min älskling Panda min Hamster som jag har uppleft med min gangster<3


4 December 2007 köpte jag min underbara älskling i Arvika och det va kärlek direkt mellan oss. En underbar vän. Han va aldrig som ett husdhurb direkt han var mer som en vän.


En morgon när jag vaknade låg han bredvid mig på kudden i sängen (: Och då va buren stängd och Teo låg under täcket. Så det va en överaskning :)


Och jag drog med han på skolresa till Karlstad och den lilla gangstern rymde inne på mitt i city. Det mäskte jag o min kompis när vi skulle gå till Teatern upptäkte vi att Panda var borta. Så vi sprang runt och leta i alla affärer o fråga och vissa va jätte snälla andra jätte snorkiga. Så jag typ blev bara mer ledsen. Sen fråga vi några som stod i ett Telenor bås vid utgången om dom sett min hamster eller hört något. Dom berätta att en kvinna som jobba på B-Young hade hittat han och tagit med han hem. Så jag tackade för hjälpen och sprang dit. Och kvinnan va så trevlig och tog rast endast för min skull så vi åkte med henne och hennes man hem och jag fick tillbaka min älskling <3


Jag kommer alltid minnas min överlevare och älskling <3


Jag brukar kalla han Jackass hamster PGA det han gjorde. Han klättra alltid högst upp i buren och sen så släpte han bara så det blev en stor duns så man trodde nästan han slagit ihjäl sig. Men han reste sig alltid och gick vidare :)


MÅ DU VILA I FRID ÄLSKLING!<3333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 9 januari 2013 15:22

Hej hopp, har haft världens mysigaste jul och nyår. Och i Torsdags kom mina älskade syskonbarn och hälsade på med min syster och hennes pojkvän. Har bara haft massa mys med barnen och är så otoligt glad att dom finns i mitt liv <3   Och snart ...

Av Melinda - 16 december 2012 13:07


Hej hopp, är och hälsar på pappa några dagar som nu har flyttat till en liten håla innan Hagfors. Är väll rätt mysigt här, kunna se hästarna från köksfönstret och se dom ha fnatt i snön är mys <3 Vi har väll inte gjort så mycket, har städat l...

Av Melinda - 9 december 2012 15:56


    Hej hopp!   Mit ex ska detta handla om, säger inte vem han är för orkar inte va sån! ;D   Iaf vi blev väll ihop för ett år sen efter en gemensam kompis födelsedags fest så började vi umgås mera när jag var i samma stad och hälsade på...

Av Melinda - 9 december 2012 00:20


Hej hopp  Hej hopp igen alla bloggers och haters ute i världen! ;) Har inte varit så aktiv men tänkte testa att bli mer aktiv här och nu! :DHänder inte mycket just nu, flyttat tillbaka till Charlottenberg, gjort en ny piercing och rakat av mig allt...

Av Melinda - 13 maj 2012 22:12


    Hej, jag kan inte sluta tänka på en person jag nyligen mött.. Denna personen är i mina tankar hela tiden och jag kan inte sluta tänka på allt vi pratat om och gjort.  Haha, känns helt knäppt att känna såhär för nån efter kort tid. Ha...

Presentation


RaveSkunkan - för att jag är jag och ingen annan! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards