RaveSkunkan

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Melinda - 6 maj 2010 21:41

 

Idag har jag hjälpt *host* pappa i butiken och så fick vi fin främat av Stefen Nyman :) Man blir så glad och alla bekymmer försvinner när denna man kommer in i ett rum (: Sen kom Izzy och vi åkte hem till Anders på kronoparken o va där en stund o satt o prata :) Sen åkte vi tillbaka till stan men hoppade av vid nygatan och stack hem o bytte kläder ^_^ Jag älskar verkligen denna vita klänningen jag fått låna av Izzy :3 Den är sjukt söt <3


Sen va jag med Izzy på stan o vi mötte Slisk så vi gick med han till tåget :) Sen mötte jag "min" underbara Bredberg igen :3 Mötte han tidigare idag oxå ;D Sen gick vi till donken o hälsa på söta folk sen gick vi till Torget träffa Johan och satt o prata med han en stund. Sen kom Martin så vi prata lite med han innan vi hoppa på bussen :) Och jag ÄLSKAR Björn Afzelius låtar :) <3 Har ja gjort länge ^,__,^ Sen har jag sett Vampire diaries, lika spännande som alltid ;D Sen har jag druckit The och ätit Benn o Jerrys glass *___* <33333 Sen nu ska jag snart sova :)



Så god natt och jag slänger in en fin text av Björn :)




Älska mig nu


Älska mej nu, när gryningen kommer
och skyarna blänkar som slöjor av guld.
Älska mej nu, när måsarna skriker
och doften från havet står tung i vårt rum


Älska mej nu, när solkatter leker
över din nakna, brunbrända kropp.
Älska mej nu, när allting står stilla;
denna magiska stund just då Solen går opp.

När vi lekte i går blev du rusig och lycklig,
du ville ha vin för du kände dej blyg.
När vi dansade såg jag igenom din klänning,
och jag såg hur din blick klädde av mej i smyg.

Älska nej nu, du som känner min ömhet;
Du, som somnade in som ett barn på min arm.
Älska mej nu, du som känner min styrka;
Nu är jag oskyddad, blodfull och varm.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


RaveSkunkan - för att jag är jag och ingen annan! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards