RaveSkunkan

Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

Dagen då himmlen rasade ner..

Av Melinda - 4 maj 2010 20:37

  Tor har typ sagt upp vänskapen med mig o varför har jag ingen jävla aning.. Men men.. Han säger väll förlåt om några dagar ;D


Va o kollade iaf på Sundsta Gymnasiet idag. Krister försökte få mig att inte trivas o sa till läraren Anette att hon skulle ge mig mkt läxor o sånt xD Sen visa hon mig typ runt och jag sa precis när hon öppnar dörren att jag känner iaf en tjej o hon heter Elin o precis när dörren öppnas ser jag Elin som sitter o vinkar ^,__,^<3


Men ska iaf ha praktik på Sundsta Vecka 20-21 (: Känns just nu bra :)


Sen har jag slavat i pappas butik "Alla Sinnen" på Hergårdsgatan 13 (:  Sen så kom Izzy o Yosie så vi gick ut på stan en stund sen kidnappa vi Maria och Rebecka ^__^  Så drog Becka på möte och jag o Izzy kidnappa Maria med hem o Maria blev kär i min garderob och alla djur :p (gnagarna och katterna) x) Sen gick vi och pantade och jag tjäna 24,50 kr ^^ (Y) Sen hitta vi Becka igen och satte oss med Sawannah och Charlie vi satt ganska nära fontänen så jag blev blöt på ryggen x) Sen sprang jag o Izzy och hjälpte pappa i typ 10min sen stack vi tillbaka till Torget och det började regna >.<'' 


Så vi sprang in på Arkaden och sökte skydd sen fick vi order om att komma tillbaka för Maria va tillbaka där x) Sen åkte vi med bussen till Donken och mötte Macko och jag skällde ut Johan xD Men ingen jävel snackar skit om mina vänner.. Och jag tror jag krossa hans hjärta eftersom han varit kär i mig xD   


Sen kom underbart söta Mimmi och sen kom världens bästa Emil :) <3


Sen gick vi till Mitt i city o träffa på Robin och annat folk ^_^ Sen kom Ronja ^^ Och jag lekte Carola ;D Ni vet fläkt ;D Fast Robin sa att jag va lik Carola va bara det långa håret som fattades så va jag lik xD TACK!!!! Jag o Izzy köpte glass oxå och fick badboll på köpet xD



Sen gick jag o Maria och satte oss inne eftersom typ Izzy rökte och jag tvinga Maria att inte röka utan hålla mig sällskap i värmen (A) Sen kom Izzy in och sen kom dom söta Charlie och Sawannah och massa mys med kramar och POCKY<333 Jag älskar Pocky och alla andra oxå (A) Så lova Emil att köpa en påse i morgon ^,__,^


Sen åkte jag med fader hem och bjöd på mat och snart ska vi se AVATAR ^^ WOHO!!! :D Och mina gnagare är världens sötaste <333333




Peace and love Melinda ^^

 
 
Ingen bild

Pappa

5 maj 2010 13:10

Jadu, Melinda-.... Du slavade med att ta 3 foton på 3 olika stenar..... Det fanns ca 100 olika sorter som du skulle ha fotat.....
Avatar var HEMSK och spännande och jag somnade bara några gånger....
Hoppas du har en bra dag min ängel!
KRAM pappa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 9 januari 2013 15:22

Hej hopp, har haft världens mysigaste jul och nyår. Och i Torsdags kom mina älskade syskonbarn och hälsade på med min syster och hennes pojkvän. Har bara haft massa mys med barnen och är så otoligt glad att dom finns i mitt liv <3   Och snart ...

Av Melinda - 16 december 2012 13:07


Hej hopp, är och hälsar på pappa några dagar som nu har flyttat till en liten håla innan Hagfors. Är väll rätt mysigt här, kunna se hästarna från köksfönstret och se dom ha fnatt i snön är mys <3 Vi har väll inte gjort så mycket, har städat l...

Av Melinda - 9 december 2012 15:56


    Hej hopp!   Mit ex ska detta handla om, säger inte vem han är för orkar inte va sån! ;D   Iaf vi blev väll ihop för ett år sen efter en gemensam kompis födelsedags fest så började vi umgås mera när jag var i samma stad och hälsade på...

Av Melinda - 9 december 2012 00:20


Hej hopp  Hej hopp igen alla bloggers och haters ute i världen! ;) Har inte varit så aktiv men tänkte testa att bli mer aktiv här och nu! :DHänder inte mycket just nu, flyttat tillbaka till Charlottenberg, gjort en ny piercing och rakat av mig allt...

Av Melinda - 13 maj 2012 22:12


    Hej, jag kan inte sluta tänka på en person jag nyligen mött.. Denna personen är i mina tankar hela tiden och jag kan inte sluta tänka på allt vi pratat om och gjort.  Haha, känns helt knäppt att känna såhär för nån efter kort tid. Ha...

Presentation


RaveSkunkan - för att jag är jag och ingen annan! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards